בעשורים האחרונים, חברת ההלבשה התחתונה ויקטוריה סיקרט (Victoria's Secret) יצרה לעצמה תדמית סקסיסטית בהובלת ה"מלאכיות" המושלמות טיירה בנקס, סטפני סימור, נעמי קמפבל, ג'יזל בונדשן, מירנדה קר, היידי קלום ואחרות. עכשיו אחרי תנועת Metoo, משבר הקורונה שחידד את הסטריאוטיפים והמהפכה המתמשכת שעוברת על עולם האופנה, החברה מחשבת מסלול מחדש ויוצאת במהלך למיתוג מחדש של החברה.
המלאכיות של ויקטוריה סיקרט מורידות את הנוצות
בסוף שנות ה – 90, המותג של ויקטוריה סיקרט (Victoria's Secret) צמח לממדים מפלצתיים כאשר בכל מקום כיכבו דוגמניות במידות לא אנושיות אשר הציגו את החלום הרטוב והפנטזיה של גברים רבים בעולם.
לא פעם המסרים הסקסיסטיים, ההופעות וההשקות של ויקטוריה סיקרט (Victoria's Secret) עוררו ביקורות רבות על עידוד של הטרדות מיניות, החפצה של נשים ושוביניזם אשר מוטמע בארגון – אך, כל עוד מחזורי המכירות של המותג שברו כל שיא אפשרי, הביקורת הציבורית הושתקה מצד בכירי החברה.
בשנים האחרונות, מחזורי המכירות של המותג של ויקטוריה סיקרט (Victoria's Secret) נמצאים בצלילה (רק בשנה האחרונה, ישנה ירידה של 21% ברכישת הלבשה תחתונה של המותג) דבר אשר הוביל את החברה לצאת במיתוג מחדש.
הלבשה תחתונה VS מסרים מעצימים
הקמפיין הנוכחי של ויקטוריה סיקרט (Victoria's Secret) כולל פרזנטוריות אשר יעניקו השראה, חיוביות ויגבירו את התמיכה בנושאים החשובים לנשים.
בין הנשים שיובילו את הקמפיין הנוכחי ניתן למצוא את השחקנית פריאנקה צ'ופרה (38), הדוגמנית למידות גדולות פלומה אלסר (29), הדוגמנית הטרנסג'נדרית ולנטינה סמפיו (29) ושחקנית הכדורגל מייגן ראפינו (35) – למקרה ששאלת את עצמך, לא אף אחד מהן לא תדגמן הלבשה תחתונה. על פי בכירים בויקטוריה סיקרט (Victoria's Secret), כל אחת מהפרזנטוריות החדשות נבחרו בזכות ההישגים והסיפור האישי שהן מביאות אל הקהל.
האם הנשים ברחבי העולם יקנו את הסיפור החדש? – ימים יגידו, אך אין ספק שעולם היופי והאופנה עובר את המהפכה שכולנו חיכינו לה. במקום שהמותג של ויקטוריה סיקרט (Victoria's Secret) ייצג את מה שהגברים רוצים בעולם הפנטזיה שלהם – היום הדגש הוא על מה נשים רוצות.